مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از رونمایی دو دستگاه خودروی جمعی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 28 August 2015
علی اصغر نیشابوری در جلسه کارگروه ماده 18 خراسان رضوی پیرامون برنامه‌ریزی سرویس‌های مدارس در سال تحصیلی جدید در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: متاسفانه از ظرفیت خودروی جمعی در سال‌های گذشته برای سرویس مدارس استفاده نشده است در حالی که این خودروها در جهان به عنوان یک ظرفیت قوی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از خودروی جمعی در قالب لایحه‌ای توسط هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد متشکل از فرماندار و رئیس پلیس راهور مشهد تصویب شده است تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دو دستگاه از خودروهای جمعی در قالب سرویس مدارس رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: امتیازات خودروهای جمعی فراوان است که از آن جمله می‌توان به راحت‌تر شدن سرویس‌دهی، ایمنی بالاتر، وجود یک صندلی برای هر دانش‌آموز، کاهش مصرف سوخت، وجود رانندگان حرفه‌ای و قدرت مانور بالا اشاره کرد.

نیشابوری با اشاره به اینکه شورای شهر تصمیم دارد تا چهار سال آینده این خودروها را جایگزین خودروی سواری کند، خاطرنشان کرد: قطعاً نمی‌توان این خودروها را جایگزین سواری کرد اما ظرفیت استفاده از خودروهای جمعی بیش از این موارد است.

وی افزود: برای استفاده از خودروهای جمعی ما نیازمند فرهنگ‌سازی صحیح ویژه اولیاء هستیم تا این امر به عنوان یک مطالبه مهم شهروندان از مجموعه شهرداری درآید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: از 60 شرکت درخواست‌کننده برای سرویس‌دهی مدارس تنها 6 شرکت از سوی سازمان اتوبوسرانی درخواست داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار