فرمانده انتظامی خراسان رضوی:
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲ کلانتری جدید در مناطق حاشیه شهر مشهد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 28 August 2015
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم در مراسم افتتاح سه کلانتری رسالت، التیمور و مهرگان اظهار داشت: امنیت کشور جزو اولویت‌ها است و تا امنیت نباشد چیزی نمی‌ماند؛ امنیت حاشیه شهر براساس تدبیر فرمانده انتظامی ابلاغ شده است تا بتوانیم خدمت بیشتری به مردم این منطقه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور بیش از یک میلیون نفر در حاشیه شهر مشهد مقدس شرایطی را فراهم کرده که در آن دستور فرمانده انتظامی کشور بر تجهیز نیرو‌ها و سازمان دهی صورت گیرد؛ حساسیت موضوع و ایجاد کلانتری در مناطق حاشیه شهر سبب شده است که علاوه بر سه کلانتری ذکر شده کلانتری اسماعیل آباد را نیز افتتاح کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به اجاره سه مقر کلانتری و یک مقر خریداری شده اشاره کرد و افزود: ایجاد این کلانتری ضرورتی بود که در این محل کاملا وجود آن مشخص است تا همسایه‌ها از امنیت برخوردار شوند؛ اگرچه حضور متهمان در این محل ممکن است مشکلاتی را فراهم کند ولی از تمامی همسایگان پیشاپیش عذرخواهی کرده و تقاضای همکاری داریم.

سردار امیری مقدم از شروع ساخت دو کلانتری در اسماعیل آباد و مهرگان خبر داد و تصریح کرد: هدف ما آن است که تا پایان سال ساخت و ساز این دو مجموعه که به صورت تخصصی مکانی را برای کلانتری اختصاص داده شده است را به پایان برسانیم.

وی به همیاری و همکاری سردار اشتری در ساخت این کلانتری‌ها اشاره کرد و افزود: سردار اشتری با حساسیت کاری خود و پیگیری شخصی در باب امنیت قابل قبول در مشهد مقدس داشته قدم نهاده‌اند؛ تمامی ما این افتخار را داریم که مهر خادمی به زائران و مجاوران را بر سینه خود بزنیم و به مردم خدمت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار