امام جمعه کاشمر:
امام جمعه کاشمر گفت: برجام تنها یک موافقت‌نامه است و دولت باید در بیان آن منصفانه و مدبرانه عمل کند.
کد خبر: ۸۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 28 August 2015
حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلی این شهر اظهار داشت: نباید در زمینه برجام بزرگ‌نمایی کرد و اینطور اعلام کرد که آب، نان و امنیت کشور به آن بستگی دارد؛ بلکه باید دولت از روی انصاف این موضوع را عنوان کند تا سبب افزایش توقع و انتظارات بیشتر مردم نشود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، از خدمات و تلاش‌های دولتمردان که در شرایط سختی کشور را مدیریت و اداره کردند تقدیر کرد و گفت: جا دارد از تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان که در سایه وحدت و همدلی خدمات شایان و قابل قبولی به مردم کاشمر ارائه می‌کنند، سپاسگزاری کرد.

امام جمعه کاشمر با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت افزود: در این دیدار رهبری از انجام مذاکرات موفقیت‌آمیز که منجر به رضایتمندی ملت و عزت کشور در مقابل 6 قدرت جهانی شده بود، ابراز رضایت و امیدواری کردند که پایان این برجام ختم به خیر و به نفع ملت، کشور و منافع ملی باشد.

وی با بیان اینکه قصد دشمن در مذاکرات تنها برای نفوذ کردن در اقتصاد، فرهنگ و هنر ماست تا از این راه با ضربه‌زدن به انقلاب به اهداف پلیدی که دنبال می‌کنند، دست یابند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن نفوذ در ایران است تا با راه‌اندازی جریانات انحرافی خود را برای حضور در انتخابات پایان امسال آماده کنند، لذا باید دولت و ملت با هوشیاری کامل حواسشان به این تفکر دشمن نیز باشد.

حجت‌الاسلام یعقوبی حرکت در مسیر مواضع انقلابی شفاف امام راحل را از انتظارات رهبری از دولت برشمرد و تصریح کرد: دولتمردان باید در مذاکرات با غربی‌ها همواره مواضع انقلابی را اعلام کنند که دشمن اصلی ما آمریکاست و آن را زیر پا خواهیم گذاشت و دوست فاسد و بی‌ریشه‌اش اسرائیل غاصب نیز باید از بین برود.

وی ادامه داد: اعلام این مواضع راه نفوذ دشمن را می‌بندد، چراکه اراده ملت، دولت و رهبری انقلاب بر نابودی اسرائیل است و ادعای مسئول اروپایی بر نبود اراده ایران برای نابودی اسرائیل ادعایی واهی بوده که از مذاکرات مودبانه تیم مذاکره‌کننده برداشت کرده است.

امام جمعه کاشمر در ادامه خطاب به مخالفان دولت و کسانی که با دولت همفکر نیستند، گفت: باید همواره با رعایت انصاف نسبت به دولت انتقاد کرد، چراکه دولت روی کار آمده دولت همه است و همه وظیفه داریم ادب و اخلاق اسلامی را نسبت به دولتمردان رعایت کنیم و تا جایی که امکان دارد دولت را در بخش‌های مختلف کمک کنند.

وی همچنین دولت را به بالابردن تحمل در برابر حرف‌های مخالفان به‌ویژه در بحث برجام دعوت کرد و اظهار داشت: دولتمردان نسبت به خدمات دولت‌های گذشته سیاه‌نمایی نکنند و نقد و ایراد را از روی انصاف انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار