واقعیت مصوبه شورای اسلامی شهر نکا برای خرید خودروی شاسی بلند برای فرماندار نکا چیست؟
کد خبر: ۸۴۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 06 May 2020
 
به گزارش تابناک سمنان: اعضای شورای اسلامی شهر نکا با تصویب خرید یک دستگاه خودروی شاسی بلند برای فرماندار شهرستان شاید یکی از جنجالی‌ترین و بحث برانگیزترین مصوبات این دوره خود را تصویب کردند، مصوبه‌ای که به گفته مردم در این شرایط اقتصادی مصداق بریز و بپاش و لاکچری بازی و به گفته مسئولان شورای شهر در راستای افزایش تعاملات و مناسبات شهرداری با دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

ابوالقاسم محمدی رئیس شورای اسلامی شهر نکا در نشست خبری با تایید این مصوبه گفت: در زمان تاسیس فرمانداری نکا مقرر شده بود شهرداری در بحث لجستیکی به این دستگاه اجرایی کمک کند به همین دلیل در دوره سوم شورا یک دستگاه خودروی مگان با قیمت ۳۰ میلیون تومان با مالکیت شهرداری خریداری و به فرمانداری واگذار شد.

او افزود: خودروی مگان بعد از ۱۰ سال بهره‌برداری به شهرداری عودت داده و در مزایده به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان فروخته شد.

خداحافظی با مگان، سلام به شاسی بلند

محمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقلیمی شهرستان نکا و لزوم حضور فرماندار در مناطق کوهستانی نیاز به یک دستگاه خودروی شاسی بلند بود که اعضای شورا تصمیم گرفتند این خودرو خریداری و در اختیار فرماندار قرار داده شود.

رئیس شورای اسلامی نکا با بیان اینکه خرید خودروی شاسی بلند برای فرماندار، بدون مخالفت اعضای شورا مصوب شد، از قیمت خودرو ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت منابع مالی، این خودرو که باید ایرانی باشد هنوز خریداری نشده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا خودروی فرماندار باید از طریق مصوبات شورای شهر یا اعتبارات شهرداری خریداری شود این اقدام را در راستای افزایش تعاملات و مناسبات شهرداری با سایر دستگاه‌های دولتی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار