معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام گفت:با توافقات صورت گرفته مابین مسئولان ایران و عراق مقرر شده است که مرز زرباطیه عراق که در سمت مرز مهران قرار دارد دو روز در هفته برای صادرات کالا باز شود.
کد خبر: ۸۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 10 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری گفت: با اشاره به اهمیت مرز مهران و صادرات ۲ میلیارد دلاری از این مرز اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به تردد بیش از ۲ تا ۳ هزار کامیون در روز از این مرز و دیگر نقاط استان صورت گیرد.

وی همچنین از دورهمی ها و گردهمایی‌ها برخی از شهروندان در راستای اشاعه بیشتر بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه برخی از افراد بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی توجهات خود را نسبت به حضور در تجمعات کاهش داده‌اند و در این خصوص فعالیت زیرزمینی و مخفیانه سفره خانه‌های سنتی نیز مزید بر علت شده است و ما ممکن است شاهد افزایش آمار مبتلایان در استان باشیم.

سخنگوی عمومی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه تأکید کرد: همچنان رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های پزشکی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ضرورت دارد و در غیر این صورت موج دوم این بیماری ایجاد خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار