در ششمین روز از هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 29 August 2015
غلامرضا مهرجو ظهر شنبه در افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: این پروژه ها در بخش راه سازی، طرح‌های هادی، گلزارهای شهدا و عمران شهری است.

فرماندار دشتی افزود: قطعه دوم محور ناصری- شنبه به طول پنج کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان افتتاح و قطعه سوم این پروژه نیز با اعتبار اولیه ۵ میلیارد تومان و به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۱۱ متر آغاز شد.

مهرجو بیان کرد: این پروژه‌ها یکی از محورهای حادثه خیز و ترافیکی شهرستان محسوب می‌شود که امیدواریم هر چه زودتر شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی در آئین افتتاح گلزار شهدای روستای سنا نیز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم تمامی گلزارهای شهدای این شهرستان ساماندهی شده اند.

مهرجو اضافه کرد: در هفته دولت نیز ۹ گلزار شهید در روستاهای سنا، بنیاد، گلستان، گنخک، حناشور، حسین زائری، باغ شالی، میانخره و چاه حسین جمال با اعتبار بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان افتتاح شد .

فرماندار شهرستان دشتی همچنین از افتتاح ۱۱ طرح هادی در روستاهای این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: روستاهای دولت آباد، مل اشک، بامنیر، زیارت، کردوان رئیسی، میانخره، اسماعیل محمودی، کلل، تلخو، دهوک و سنا از جمله روستاهایی هستند که در آنها طرح هادی اجرا شده است.

مهرجو با اشاره به اینکه برای اجرای این طرحها قریب به دو میلیارد تومان  اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل زیرسازی، سنگ جدول، آسفالت و پیاده رو است.

همچنین با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان دشتی چهار پروژه عمران شهری با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دشتی در این مراسم گفت: این پروژه ها شامل پارک محله ای پردیس، آسفالت خیابان شهید رجبی، درگویی و امام علی (ع) جمعا به طول ۸۵۰ متر طول است که بیش از ۱۰ هزار متر مربع آسفالت صورت گرفته است.

وی از تلاش‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان به عمران شهری چهار شهر خورموج، کاکی، بادوله و شنبه اختصاص داده شد و در سال جاری نیز ۲۰ درصد اعتبارات عمران شهرستان برای این امر مهم تامین اعتبار شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار