فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):
امیر اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در نشستی خبری از برگزاری رزمایش پدافند هوایی در اواخر پاییز امسال خبر داد و گفت: این رزمایش به شکل مستقیم نیمی از کشور را در‌برمی‌گیرد و به شکل غیرمستقیم تمام کشور را تحت‌پوشش قرار می‌دهد. در این رزمایش از تمام دستاوردهای رونمایی‌شده، استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 30 August 2015
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: هر دستاوردی که در قرارگاه در طول این هفت سال که شامل سه‌هزار و شش‌صد‌ نقطه در کشور است، در فضای تحریم حاصل شده و هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست.

امیر اسماعیلی در پایان این نشست در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه وزیر دفاع گفته بود که سامانه به‌روز‌شده S۳۰۰ را تحویل می‌گیریم، این سامانه به چه شکلی است و هم‌اکنون آیا نقاط بیشتری از سه‌هزار و شش‌صد نقطه در کشور را پوشش می‌دهید، اظهار کرد: تمام دستاوردهایی که تولید بومی خواهد شد، در پدافند هوایی گسترش پیدا می‌کند و این سه‌هزار و شش‌صد نقطه که در سال‌۱۳۸۷ به‌صورت لفظی مطرح شده و پدافند هوایی بر‌اساس آن گسترش پیدا کرده بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی‌بر اینکه ‌سامانه باور ۳۷۳ که قرار بود تا پایان سال عملیاتی شود، در چه مرحله‌ای است، اظهار کرد: در بخش دفاع هوایی، سامانه باور ۳۷۳ (S۳۰۰ ایرانی) که سامانه پیشرفته در ارتفاع بالاست، در دستورکار قرار دارد و با کمک وزارت دفاع در‌حال طراحی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار