رئیس نظام پزشکی کاشمر خبر داد
رئیس نظام پزشکی کاشمر از عضویت 350 پزشک از شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 30 August 2015
علیرضا ناصری در مراسم بزرگداشت مقام پزشک و داروساز در محل موسسه خیریه معلولان ذهنی رمضان کاشمر اظهار داشت: در حال حاضر 98 پزشک عمومی، 66 متخصص، یک فوق تخصص، 25 دندان‌پزشک، 30 داروساز، 92 ماما و 38 لیسانس پروانه‌دار که عضو سازمان نظام پزشکی هستند به مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن خدمات‌دهی می‌کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات پزشکان بر ارزش‌های والای انسانی در راه کسب موفقیت در طبابت و خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: نامگذاری زادروز حکیم ابوعلی سینا به نام روز پزشک در حقیقت فرصت مناسبی برای تقدیر از کسانی است که تمام هم و غم خود را برای درمان و کاهش التیام بیمار صرف می‌کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کاشمر با بیان اینکه پزشکان همواره با همه سختی‌ها و ناملایمات در راه نجات جان انسان‌ها و درمان بیماری آنها تلاش می‌کنند، گفت: اگر چه عده‌ای تلاش می‌کنند با ناسپاسی از خدمات و تلاش‌های جامعه پزشکی، رابطه این قشر سپیدپوش را با بیمار بر هم بزنند و اعتماد عمومی جامعه را نسبت به آنها خدشه‌دار کنند، اما خوشبختانه باوجود همه این تلاش‌ها با هوشیاری و آگاهی جامعه نه تنها مردم نسبت به پزشکان بدبین نیستند بلکه امروز شاهد افزایش محبوبیت و مقبولیت اجتماعی پزشکان در جامعه نیز هستیم.

وی با اشاره به صدور و تمدید 41 پروانه فعالیت در سازمان نظام پزشکی کاشمر و نیز اخذ موافقت پنج مجوز درمانی شهر دوم برای شهرستان‌های کاشمر و بردسکن در یک سال اخیر تصریح کرد: در این مدت 51 کارت صادر و تعویض شده است.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر مجموع پرونده‌های تشکیل شده در واحد انتظامی این سازمان در یک سال گذشته تعداد 51 فقره است، یادآور شد: از این تعداد 15 پرونده منجر به صدور رأی، دو پرونده به رضایت شاکی و 34 پرونده نیز در دست بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به 37 پرونده به ثبت رسیده در هیئت بدوی انتظامی سال گذشته افزود: در 10 جلسه برگزار شده این هیئت تعداد 28 پرونده به صدور رأی انجام شده و 9 پرونده دیگر نیز در دست بررسی است.

در این مراسم فرماندار کاشمر با تبریک روز پزشک و داروساز از تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی این قشر زحمتکش در شهرستان تقدیر کرد و گفت: شهرستان کاشمر به لحاظ وجود امامزادگان نه تنها سالانه میزبان 3.5 میلیون زائر و مسافر است بلکه به لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی در منطقه تبدیل به شهر گردشگر سلامت نیز شده است.

مهدی فروزان با بیان اینکه شهرستان کاشمر به همت جامعه پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی مجرب توانسته با ارائه خدمات مطلوب به جمعیت 160 هزار نفری کاشمر به جمعیت 500 هزار نفری شهرستان‌های همجوار خدمات درمانی ارائه کند، خاطر نشان کرد: حضور بیماران از شهرستان‌های جنوب و شرق خراسان رضوی در کاشمر برای درمان بیماری نشان از توانمندی و ارائه خدمات مطلوب خانواده بهداشت و درمان و از افتخارات مردم این خطه است.

این مسئول با بیان اینکه زایشگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر در راستای ارتقای سلامت نوزاد و مادر در بین بیمارستان‌های کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است، گفت: کسب چنین توفیقاتی مرهون تلاش و خدمات پزشکان و مجموعه بهداشتی و درمانی شهرستان است.

در پایان این مراسم که با حضور پزشکان و اعضای خانواده آنها برگزار شد از منتخبان گروه‌های پزشکی نمونه، اعضای هیئت بدوی انتظامی، دادیاران و دادستان انتظامی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار