چهارمین بازارچه نیکوکاری موسسه همدم فتح‌المبین به‌ زودی در مشهد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی موسسه‌ خیریه‌ توانبخشی همدم، تازه‌ترین بازارچه نیکوکاری خیر و خرید، با همت و همکاری خانواده همدم و صاحبان صنایع با حضور هنرمندان نامی کشور، در دوازدهمین روز شهریورماه افتتاح می‌شود.

بنابر همین گزارش، در این بازارچه که به منظور آشنا شدن شهروندان نوع‌دوست و نیک‌اندیش با مؤسسه همدم و معرفی توانمندی‌های دختران این موسسه و ایجاد لحظاتی شاد و به‌یادماندنی در کنار آنها همه‌ ساله برگزار می‌شود، امسال نیز غرفه‌های چرم مشهد، نان مزرعه، صنایع غذایی رعنا، ایران جاشنی، نوین زعفران، مولتی کافه، چای شاهسوند، زیتون آرشیا، شیرینی فرشته و آجیل حسینی حضور پیدا می‌کنند.

همچنین فیلم‌های قندون جهیزیه و یحیی سکوت کرد، با هنرنمایی و حضور نگار جواهریان و فاطمه معتمدآریا در این بازارچه اکران می‌شود.

علاوه بر این هنرمندان و ورزشکاران مطرحی چون پوران درخشنده، افسانه بایگان، خداداد عزیزی، فرهاد ظریف، حسن کامرانی‌فر، بابک جهانبخش، روزبه نعمت‌الهی، مجید پرکار، مهدی مقدم، اعضای تیم سیاه‌جامگان خراسان، تیم تشریفاتی کانسپت و همچنین عوامل برنامه قند پهلو میهمانان ویژه امسال خانه‌ همدم هستند.

دختران همدم، این روزها لحظه‌شماری می‌کنند تا در 12 تا 16 شهریورماه، میزبان قدم‌های پرمهر و برکت شرکت‌کنندگان در چهارمین بازارچه‌ نیکوکاری باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار