مریم حدادی؛
به گزارش تابناک سمنان: مریم حدادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمنان با اشاره به تغییر در نحوه نام نویسی دانش آموزان ابتدایی سراسر استان به دلیل کرونا، گفت: در این روش به والدین نوبت دهی تلفنی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 07 June 2020

 

۱/۴ درصد دانش آموزان ابتدایی مردود می‌شوند/ ثبت نام دانش آموز با ...

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمنان بعد از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه بخش‌نامه تغییر در شیوه ثبت نام مدارس ابتدایی استان به دلیل کرونا ابلاغ‌شده است، بیان کرد: در این شیوه والدین قبل از مراجعه به مدرسه، پیش ثبت نام و نوبت دهی تلفنی یا الکترونیکی مدارس ابتدایی انجام می‌دهند و سپس در روز معینی به مدرسه مراجعه می‌کنند.

وی عدم ازدحام برای ثبت نام دانش آموزان را هدف این شیوه ثبت نام دانست و تاکید کرد: بخش‌نامه این دستورالعمل جدید ثبت نام به تمام مدارس استان سمنان ابلاغ‌شده و قرار است فرایند ثبت نام از روز دوشنبه ۱۹ خرداد آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه داشته باشد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه پس از ثبت ارزشیابی توسط معلم، به طور خودکار انجام می‌شود و فقط خانواده‌ها برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود باید از طریق سامانه مربوطه اقدام یا با مدرسه ارتباط داشته باشند.

حدادی همچنین بیان کرد: در هنگام ثبت نام در تمامی مدارس دولتی (عادی و هیأت امنایی) دریافت هرگونه وجهی به غیر از پول بیمه و کتاب، ممنوع بوده و مدارس غیردولتی هم صرفاً مجاز به دریافت شهریه ثابت هستند.

وی افزود: چهار سال تمام برای پیش دبستانی یک و پنج سال تمام برای پیش دبستانی دو و شش سال تمام (متولدین اول مهر ۹۳ و قبل از آن) برای پایه اول ابتدایی در نظر گرفته‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار