رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اضافه شدن دو فضای فرهنگی جدید به مجموعه فرهنگی شهرداری در تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 13 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شهرداری ،مهدی عبدالمالکی گفت: در راستای جبران کمبود فضاهای فرهنگی، اجتماعی و هنری در کرمانشاه و جهت ارتقای تعاملات اجتماعی مردم، دو فضای جدید با رویکرد تخصصی خانواده و توانمندسازی بانوان به فضای فرهنگی مدیریت شهری افزوده می شود.

وی خاطرنشان ساخت: یک فرهنگسرای تخصصی با رویکرد خانواده در پارک فدک شهرک فرهنگیان و یک سرای محله با هدف توانمندسازی بانوان در شهرک دولت آباد به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به کمبود اماکن فرهنگی در محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه گفت: با توجه به دغدغه شهردار کرمانشاه در این خصوص، قصد ورود جدی به محلات کم برخوردار را داریم که در اولین گام سرای محله شهرک دولت آباد تحت عنوان مرکز توانمندسازی بانوان با ارائه آموزش های تخصصی در حوزه مشاغل خانگی افتتاح می شود.

عبدالمالکی اظهار کرد: همچنین اولین فرهنگسرای تخصصی در قالب فرهنگسرای خانواده در پارک فدک شهر کرمانشاه واقع در بلوار تاق بستان، جنب شهرک فرهنگیان جهت تقویت فضاهای فرهنگی و ارائه خدمات درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون چهار فرهنگسرای شهر، گل نرگس، استاد کزازی و کوثر برای جبران بخشی از کمبود فضاهای فرهنگی شهر کرمانشاه آغاز بکار کرده اند و با افتتاح این دو مجموعه، شش فضای فرهنگی به ارائه ی خدمات‌دهی به همشهریان می پردازند.

عبدالمالکی از همکاری شهرداران مناطق ۲ و ۵ در راستای آماده سازی این دو فضای فرهنگی تقدیر کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار