نیکفر از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی پایه اول ابتدایی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ثبت‌نام دانش آموزان تا نهم تیرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 21 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی نیک‌فر»در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدای در شهرستان جهرم به شیوه الکترونیکی، گفت: براساس شیوه‌نامه ارسالی از اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس؛ پیش ثبت‌نام پایه اول مدارس ابتدایی استان فارس و شهرستان جهرم به شیوه الکترونیکی از شنبه ۳۱ خرداد تا ۹ تیرماه در سامانه هوشمند «مدرسه» به نشانی الکترونیکی madreseh.farsedu.ir انجام می شود.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم افزود: اولیای دانش‌آموزان می‌بایست در موعد مقرر با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و پس از انجام مراحل پیش ثبت‌نام، کد رهگیری دریافت کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین امکان ویرایش از زمان ثبت‌نام تا زمان اعلام نتایج با کد رهگیری امکان‌پذیر است.

 

به گفته نیکفر، اولیای دانش آموزان از تایخ 11 تا 14 تیرماه می‌توانند با استفاده از کد رهگیری دریافتی و کد ملی دانش‌آموز مجدداً وارد سامانه شده و زمان و تاریخ مراجعه به دبستان مشخص شده برای ثبت نام قطعی فرزندشان را دریافت و براساس آن اطلاعات، با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به محل ثبت نام مراجعه کنند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم در پایان با اشاره به اینکه ثبت‌نام قطعی پس از بررسی مدارک مذکور، در موعد مشخص شده انجام می شود، گفت: این سامانه تنها برای ثبت‌نام در مدارس ابتدایی دولتی بوده و شامل مدارس ابتدایی غیرانتفاعی نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار