رئيس اتحاديه هتل‌آپارتمان‌داران واحدهاي اقامتي غير مجاز مشهد را 2500 مورد اعلام كرد و گفت: این آمار مربوط به كل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و ميهمان‌پذيران مشهد است.
کد خبر: ۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 28 February 2015

مهدی آجيليان با بيان اينكه مجاز بودن فعالیت يك واحد بستگي به اخذ مجوز از ميراث فرهنگي دارد، عنوان کرد: فقط 310 واحد هتل‌آپارتمان مجاز در مشهد وجود دارد كه براساس ضوابط سازمان ميراث فرهنگي تشكيل شده است.

وي در مورد برخورد با متخلفان گفت: حدود يك ماه و نيم پس از مصوبه شوراي تامين استان فعاليت گروه اجرايي با هماهنگي اداره اماكن و شهرداري براي پلمپ و يا صدور اخطار شروع شده است كه در اين ميان واحدهاي غير مجاز كه توان سامان‌دهي داشته باشند پلمپ نمي‌شوند و بايد مراحل اخذ مجوز را طي كنند.

رئيس اتحاديه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد سرعت كار كارگروه اجرايي ستاد فرمانداري را پايين دانست و افزود: گروه تشكيل شده براي برخورد با واحدهاي غير مجاز متشكل از نماينده‌هاي اتحاديه‌ها، فرمانداري، شهرداري و اماكن است كه با وجود 2500 واحد غير مجاز روزانه تنها توان پلمپ 6 واحد غير مجاز در سطح مشهد را دارند.

وي تصريح كرد: در حالي كه بايد 70 درصد از هتل‌آپارتمان‌هاي مشهد ميزبان زائران باشند، تاكنون 40 درصد از هتل‌آپارتمان‌ها اشغال شده‌اند و دليل آن نيز وجود واحدهاي غيرمجاز است.

آجیلیان با اشاره به اینکه 75 درصد از هتل‌‌آپارتمان‌های مشهد در حال بازسازی است، بيان كرد: هر ساله نيازمند بازسازي، نوسازي و تكميل آيتم‌هاي خدماتي و گردشگري هستيم كه اين بازسازي متناسب با عمر ساختمان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا لعنتشون کنه همشون رو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
که با زندگی مردم اینطوری بازی میکنن چند ساله به ما مجوز دادن حالا میگن نمیدیم ما کلی خرج کردیم کسی هم به داد مانمیرسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار