معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: به سبب شیوع بیماری کرونا، علاوه بر ۵۲ پایگاه ثابت، ۲ پایگاه سیار و 6 پایگاه تخصصی ثابت ؛ ۲۰ پایگاه تخصصی مجازی برای سنجش سلامت نوآموزان اصفهانی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 21 July 2020

شهین جوانی افزود: والدین باید نسبت به انجام سنجش سلامت نوآموزان بمنظور جایدهی صحیح آنها در نظام آموزشی و مداخله ب‌هنگام برای رفع نیازهای خاص آنها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شناسایی و تشخیص بموقع کودکان در معرض خطر و پیشگیری از بروز یا تشدید معلولیت در آنها، پیشگیری از به هدر رفتن سرمایه مادی و معنوی، ایجاد زمینه و فرصت‌های مناسب یادگیری و تعلیم و تربیت با توجه به تفاوت‌های فردی به‌منظور تحقق عدالت آموزشی برای کودکان از ضرورت‌های اجرای طرح سنجش است.

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح از ابتدای مرداد تا ۱۵ شهریور افزود: در این راستا بیش از ۸۸ هزار نوآموز در استان اصفهان به لحاظ سلامت جسمانی و وضعیت یادیگری مورد سنجش قرار می‌گیرند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پورش اصفهان افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت مجازی در مناطق کم جمعیت دایر است و آزمایش تخصصی به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

جوانی به والدین دانش‌آموزان توصیه کرد که با ثبت نام در سامانه "سناد" و با در دست داشتن شناسنامه خود و فرزندانشان به همراه کارت بهداشت به پایگاه‌های سنجش سلامتی که توسط مدرسه معرفی شدند مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای مرداد روزانه ۲۰ نوآموز از ساعت هشت تا ۱۳ به مدت نیم ساعت سنجش

می‌شوند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مواردی که در پایگاه‌ها مورد توجه است، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است که این برنامه بانوبت‌گیری‌های سیستمی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار