علی رضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علی رضاآشناگر استاندار سمنان گفت: حمایت و تقویت تولید در استان همراه با توجه به اجرای قوانین، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 23 July 2020

 

استاندار سمنان در جلسه بررسی و رسیدگی به مباحث و موارد پیرامون شرکت ابزار درمان سمنان، گفت: توجه به امر تولید و جهش تولید در راستای تحقق شعار سال، امری ضروری و قابل توجه است و تلاش مجموعه مدیران استان نیز در این جهت به کار گرفته شده، اما در کنار این‌ مبحث، توجه به اجرای قوانین نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.
وی افزود: بانکهای عامل استان ضمن اجرای قوانین، آئین نامه ها و دستورالعمل های تحت حوزه فعالیت خود، نیاز است تا با نگاه مثبت و با رویکرد همکاری و مساعدت همه جانبه، در راستای رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.
علی رضا آشناگر در ادامه اظهار داشت: در همین راستا و در خصوص رفع مشکلات تولید کنندگان، مباحث و مشکلات یکی از شرکتهای تولید کننده لوازم مصرفی پزشکی در استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم امور مالیاتی و تامین اجتماعی این مجموعه با همکاری صاحبان شرکت و همچنین نگاه مثبت مدیران امور مالیاتی و تامین اجتماعی انجام شود.
آشناگر همچنین تاکید کرد: نیاز است تا واحدهای تولیدی مستقر در استان مباحث مرتبط با امور مالی، درآمدی و بانکی خود را به استان انتقال داده و در خصوص شرکت مذکور نیز مقرر شد تا با انتقال مباحث مالی و بانکی به سیستم بانکی استان و تغییر بانک‌ عامل، اقدامات مورد نیاز در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید در دستور کار قرار گیرد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار