ماه گذشته بود که خبرگزاری تابناک با درج یک یاداشت مریض نشوید سقف پذیرش پر است! / سرگردانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در آزمایشگاه ها منتشر کرد..
کد خبر: ۸۸۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ 18 August 2020

تابناک ایلام :: ماه گذشته بود که خبرگزاری تابناک با درج یک یاداشت مریض نشوید سقف پذیرش پر است! / سرگردانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در آزمایشگاه ها (اینجا ) منتشر کرد که حال بعد از انتشار این یاداشت شاهد افزایش سقف پذیرش در آزمایشگاه های شهرستان دهلران هستیم.

علاوه بر دادستان دهلران، مدیرمسئول خبرگزاری تابناک استان ایلام آقای علی اصغر اسدی و خبرنگار این خبرگزاری مجتبی کاور در شهرستان دهلران با مدیر کل درمان استان دکتر لاله ماژین دیدار وخواستار حل این مشکل شدند که خوشبختانه در آن جلسه مدیر درمان استان ضمن بررسی موضوع وعده حل این مشکل را به این رسانه دادند .

حال با گذشت یک ماه بعد از انتشار این یادداشت و پیگیری های دادستان محترم و خبرگزاری تابناک، شاهد افزایش سقف بیمه درمان تامین اجتماعی در آزمایشگاه های شهرستان دهلران هستیم.

تابناک ایلام علاوه بر دادستان محترم دهلران از این مدیر جهادی که به صورت جدی به موضوع حل مشکل درمان شهروندان شهرستان دهلران در بحث آزمایشگاهی وعده خود را عملی کرد تشکر می کند، باشد که دیگر مدیران به صورت جدی مشکلات شهروندان را در اولویت کاری خود قرار بدهند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار