مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری که امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: برای برگزاری کنکور سراسری مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا آماده هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 18 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان هرسین، در این جلسه که با حضور فرماندار محترم شهرستان، مدیر اداره آموزش و پرورش، جانشین محترم نیروی انتظامی شهرستان، رییس شورای شهر شهرستان، روسای شبکه بهداشت و درمان، اداره برق، دانشگاه های پیام نور و آزاد و مسئولین حراست، بازرسی و روابط عمومی آموزش و پرورش در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، پیرامون نحوه برگزاری کنکور سراسری در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین یکی از مهمترین و بزرگترین رخدادهای پیش روی را برگزاری کنکور سراسری دانست و بر همکاری تمامی ادارت عضو شورای اداری و سایر ارگانهای سطح شهرستان با اداره آموزش و پرورش تأکید کرد و از ایشان خواست تا تمامی امکانات و تجهیزات خود را جهت برگزاری ایمن کنکور سراسری و حفاظت از سلامت داوطلبان در اختیار آموزش و پرورش بگذارند.

شاه آبادی همچنین با اشاره به اینکه حفظ سلامت داوطلبین مهمترین موضوع در برگزاری آزمون خواهد بود بر حفظ ضوابط سخت گیرانه بهداشتی تأکید کرد.

 الماسی فرد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز با اشاره به وضعیت پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: حفظ سلامتی داوطلبان مهمترین اولویت ما در برگزاری کنکورسراسری امسال خواهد بود.

الماسی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: تمهیدات فنی، تخصصی و بهداشتی لازم اندیشیده شده و برای برگزاری بدون مشکل کنکور در این شرایط خاص به همراهی و معاونت سایر دستگاه ها نیاز داریم.

 مدیر اداره آموزش و پرورش ضمن تأکید بر ضرورت حفظ فاصله ایمن صندلی ها طبق پروتکل ها افزود: هرچند بدیهی است که افزایش تعداد حوزه های برگزاری آزمون، مشکلات خاص خود را به همراه دارد، اما جهت حفظ سلامت حدود 1327 داوطلب شرکت در آزمون، تعداد حوزه های برگزاری کنکور سراسری 99 را به 13 حوزه افزایش داده ایم.

 الماسی فرد همچنین با اشاره به اینکه شرایط به گونه ای خواهد بود تا داوطلبان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ورود به حوزه های برگزاری آزمون را نداشته باشند خاطرنشان کرد: بدو ورود داوطلبان به حوزه ها از آن ها تست تب سنجی به عمل خواهد آمد و داوطلبان مشکوک به کووید 19 در محل دیگری جدا از سایر داوطلبان در آزمون شرکت خواهند کرد.

 قابل ذکر است کنکور سراسری در چهار نوبت در تاریخ های گروه آزمایشی هنر: صبح روز چهارشنبه مورخ 1399/05/29، گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی: صبح روز پنجشنبه مورخ 1399/05/30، گروه آزمایشی علوم تجربی: صبح روز جمعه مورخ 1399/05/31، گروه آزمایشی زبان: صبح روز شنبه مورخ 1399/06/01 برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار