فرماندار شاهرود:
 فرماندار شاهرود گفت: ۱۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت بااعتبار ۲۲۷ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 19 August 2020
 
۱۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

 

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دولت به میزبانی فرمانداری شاهرود اظهار داشت: درمجموع ۱۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است، افزود: ۸۸ طرح عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی در این هفته بهره‌برداری و ۲۵ طرح عمرانی نیز کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار شاهرود بابیان برای طرح‌های افتتاحی تاکنون ۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: ۵۵ میلیارد تومان در حوزه طرح‌های عمرانی و ۱۱ میلیارد تومان برای طرح‌های اقتصادی شاهرود هزینه شده است.

فخری با تأکید بر اینکه ۱۶۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌هایی که در این هفته کلنگ‌زنی می‌شوند اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته دولت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعداد محدودی از مسئولان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی ۱۲ طرح، آب و فاضلاب هفت طرح، توزیع برق ۲۰ طرح، راه و شهرسازی ۹ طرح، شرکت شهرک‌های صنعتی دو طرح در هفته دولت افتتاح می‌کنند، تأکید کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری سه طرح، صنعت معدن و تجارت یک طرح، شهرداری شاهرود چهار طرح و دهیاری‌ها ۱۳ طرح برای بهره‌برداری معرفی کردند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه طرح‌هایی که ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در این هفته افتتاح خواهند شد، یادآور شد: کلنگ زنی طرح پل تقاطع غیر هم‌سطح سردار شهید سلیمانی در تقاطع سه‌راهی مجن در شهرستان شاهرود با حضور معاون وزیر کشور انجام می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار