طی سال ۹۸ صورت گرفت؛
مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به پنج هزار و ۶۸ نفر از نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 22 August 2020
 
پرداخت ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به پنج هزار نفر
 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ؛ امیر خوش نیت بیان کرد: صندوق امداد ولایت یک موسسه بانکی است که از سوی بانک مرکزی دارای مجوز است.

وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت تلاش می کند تا به دور از نظام بروکراسی اداری و بانکی، توأم با حفظ ضوابط و مقررات، تسهیلات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه کند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر صندوق امداد ولایت تنها موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است که برای پرداخت تسهیلات نه تنها سود بلکه کارمزد نیز دریافت نمی کند.

وی افزود: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به پنج هزار و ۶۸  نفر از نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

خوش نیت عنوان کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده سه هزار و ۲۹۵ فقره مربوط به حمایت و کارگشایی، ۷۲۵ فقره پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و هزار و ۴۸ فقره تسهیلات مربوط به تأمین مسکن بوده است.

وی یادآورشد: صندوق امداد ولایت آماده است با پذیرش سپرده های مردمی بستر پرداخت تسهیلات به نیازمندان را فراهم کند از این رو در صورت سپرده گذاری از سوی خیران، نیازمندان معرفی شده از سوی سپرده گذار تسهیلات دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار