مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد؛
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسواران به بوستان‌های سطح شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بی‌توجهی به حفظ و نگهداری فضای سبز را عامل از بین رفته فضای سبز و بیت‌المال دانست و گفت: نقش مردم و شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بسیار مهم بودی و نیازمند مشارکت مردم در این حوزه هستیم.

وی ایجاد دغدغه نگهداری فضای سبز در بین شهروندان را در چند سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز بسیاری از چالش‌های شهرداری در حفظ و نگهداری فضای سبز کم شده و برنامه‌های خوبی برای ارتقای فرهنگ شهروندی اجراشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یکی از دغدغه‌های سازمان را حضور موتورسوار‌ها در بوستان‌ها عنوان و بیان کرد: حضور موتورسوار‌ها در بوستان‌ها علاوه بر ایجاد حس ناامنی برای شهروندان عامل تخریب جدی فضای سبز است.

جوادیان از تشکیل کارگروه تخصصی برای حل معضل تردد موتورسواران در بوستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: این کارگروه با مشارکت معاونت خدمات شهری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری و اداره کل روابط عمومی تشکیل‌شده است.

وی گفت: این کارگروه باهدف ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ارتقای فرهنگ شهروندی تشکیل‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسواران در بوستان‌های شهری را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: ۲۰ بوستان شهری به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده و پس از بازدید‌های میدانی و ارزیابی‌های اولیه طرح ممنوعیت تردد موتورسواران در این بوستان‌ها اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار