افتتاحیه‌ها به هلال احمر رسید:
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از راه اندازی ۳۰ خانه هلال همزمان با ایام هفته دولت با هدف ارتقای تاب آوری و ترویج فرهنگ خود مراقبتی در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 28 August 2020

راه اندازی ۲۰۰ خانه هلال در گیلان تا پایان سال - ایسنا

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در هلال احمر سمنان، ضمن اشاره به راه‌اندازی ۳۰ خانه هلال در سمنان همزمان با هفته دولت، ابراز داشت: افزایش تاب‌آوری و توسعه فرهنگ خود امدادی در زمره اهداف راه اندازی این مراکز است.

وی بیان کرد: خانه‌های هلال بستری برای آموزش‌های همگانی و مرکز فراگیری مهارت‌های امدادی برای شهروندان و هموطنان روستایی است و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در خانه‌های هلال صورت خواهد گرفت ارائه آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه است.

مظفر محمدخانی با بیان اینکه در آینده نزدیک بر تعداد این خانه‌ها افزوده خواهد شد، افزود: خانه‌های هلال در روستاها و مناطق شهری از طرح‌های ترویجی هلال هستند که فرهنگ سازی هدف آن است تا در صورت بروز حوادث، قبل از حضور نیروهای امدادی به مردم کمک کنند.

محمدخانی با اشاره به اینکه بر حسب درخواست و نیاز اقشار مختلف مردمی، اصناف، ادارات و نهادها و محلات مبنی بر ارائه خدمات عمومی جمعیت هلال احمر با مشارکت داوطلبان به جامعه هدف، این مراکز با صدور مجوز از طرف هلال احمر راه اندازی می‌شود، افزود: خانه‌های هلال تا حد ممکن با استفاده از منابع خیران و داوطلبان به صورت خود گران اداره خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار