رئیس هیئت بدمینتون شاهرود:
رئیس هیئت بدمینتون شاهرود از آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در شاهرود خبر داد و گفت: در اولین بازی تیم شهرداری شاهرود به مصاف تیم فخار مشهد می‌رود.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 10 September 2020

لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در شاهرود آغاز می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: مجتبی پیشدادیان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن آکادمی بدمینتون شاهرود از آغاز لیگ برتر بانوان این مسابقات در این شهر خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر شهرداری شاهرود از دیگر شهرهای تبریز، مشهد، زنجان و تهران نیز برای این رقابت‌ها حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه در اولین بازی‌ها امروز پنج‌شنبه تیم شهرداری شاهرود به مصاف تیم فخار مشهد می‌رود، افزود: بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشتی خواهد بود که تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت بدمینتون شاهرود بابیان اینکه تیم بانوان شهرداری شاهرود زیر نظر بهترین مربیان آموزش‌های لازم را فراگرفتند، ابراز داشت: این بازیکنان روزانه پنج ساعت به‌صورت سرعتی در فضای باز و سنگین در سالن آکادمی بدمینتون شاهرود بازی کردند.

پیشدادیان بابیان اینکه شهرداری شاهرود تنها تیم لیگ برتری استان سمنان است، در ادامه تصریح کرد: سه سرمایه‌گذار بزرگ نیز در این حیطه پای‌کار آمدند تا این بازیکنان را به‌عنوان اسپانسر حمایت مادی و معنوی کنند.

وی بابیان اینکه هیئت بدمینتون برای کسب آمادگی بیشتر بازیکنان از خانم خدایی مربی بدن‌ساز تیم ملی کبدی ایران در مسابقات آسیایی دعوت به عمل‌آورده است، افزود: با انجام تمرینات فشرده در مدت کوتاه بازیکنان توانستند خود را به آمادگی مطلوب برای شرکت در مسابقات لیگ برسانند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار