کد خبر: ۸۹۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 12 September 2020
سید حسینی از ویزیت رایگان جامعه قرآنی آستارا با ۵۰ درصد تخفیف در درمانگاه امام رضا(ع) این شهرستان خبر داد.
 

 

«سید اصغر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان،اظهارکرد: جامعه قرآنی آستارا با ۵۰ درصد تخفیف در درمانگاه امام رضا(ع) ویزیت می شوند.

 

مسئول دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه جامعه قرآنی اعم از اساتید، مربیان، قاریان، مفسران و حافظان می توانند با دریافت معرفی نامه از موسسه از کلیه خدمات پزشکی در درمانگاه امام رضا(ع) بهره مند شوند، افزود: پزشکان این درمانگاه در طول ایام هفته به ویزیت جامعه قرآنی می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ قرآن آموز خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال در موسسه دارالقرآن المهدی(عج) آموزش می بینند، تصریح کرد: در این موسسه قرآنی روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، صوت، لحن و تواشیح آموزش داده می شود.

 

حسینی اضافه کرد: قرآن آموزان زیر نظر پنج مربی آموزش های لازم را فرا گرفته و پس از پایان هر دوره به آنان گواهی معتبر اهدا می شود.

 

مسئول دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه این موسسه از سال ۹۱ به صورت رسمی فعالیت آغاز کرده است، گفت: موسسه داراقرآن المهدی(عج) در طول ایام سال به منظور تشویق مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به آموزش قرآن، برنامه ها و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار