مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تاکید کرد:
مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تاکید کرد: رسانه ها در ماه های اخیر با چالش های اقتصادی شدیدی به واسطه کرونا و مباحث اقتصاد کلان مواجهه شده اند و باید با هم افزایی و همدلی بتوانیم مشکلات پیش روی خبرنگاران را حل کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 15 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در نخستین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، رسانه های خراسان رضوی و مدیران رسانه ها با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا نمی توانیم نمایشگاه را همانند سال های قبل برگزار کنیم و به نوعی باید این آوردگاه را به خانه های مردم ببریم.

وی با بیان اینکه باید در راستای پیام شهدا در این زمینه گام برداریم، افزود: در همین راستا خانه مطبوعات استان با یاری گرفتن از خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازتاب گسترده ای را از این رخداد بزرگ فرهنگی خواهد داشت.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی یادآور شد: رسانه ها در ماه های اخیر با چالش های اقتصادی شدیدی به واسطه کرونا و مباحث اقتصاد کلان مواجهه شده اند و باید با هم افزایی و همدلی بتوانیم مشکلات پیش روی خبرنگاران را حل کنیم.

گفتنی است نخستین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، رسانه های خراسان رضوی و مدیران رسانه ها با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد تا هماهنگی های لازم رسانه ای برای برپایی هرچه باشکوه تر این نمایشگاه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار