در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای اسلامی شهر یزد و با هدف ارتقای فرهنگ كتابخوانی عملیات احداث مركز فرهنگی «كافه كتاب» در بلوار شهید صدوقی(ره) آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 07 September 2015

به گزارش تابناک یزد،با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده بهینه از املاك و اراضی شهرداری و در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات فرهنگی به شهروندان، شهرداری یزد با مشاركت بخش خصوصی اقدام به راه اندازی مركز فرهنگی «كافه كتاب» در بلوار شهید صدوقی (ره)  نموده است.

 احداث مركز فرهنگی «كافه كتاب» با هدف ارتقای فرهنگ كتابخوانی و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر یزد انجام شده است.

در این قرارداد مشاركتی كه به روش BOT می باشد، آورده شهرداری یزد محل احداث پروژه به متراژ تقریبی 204 مترمربع و آورده شریك طرف قرارداد كلیه هزینه های آماده سازی ملك، خرید تجهیزات و سایر ملزومات لازم برای بهره برداری از پروژه می باشد.

عرضه كتاب های آموزشی و سرگرمی كودك و نوجوان، كتاب های لاتین و مرجع، عرضه انواع لوح فشرده آموزشی، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر، برگزاری جلسات نقد فیلم و كتاب از جمله خدمات ارائه شده در این مركز خواهد بود.

عظیمی­زاده شهردار یزد این قرارداد را در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری به شریك طرف قرارداد ابلاغ نمودند و به دنبال آن ملك محل احداث مركز فرهنگی «كافه كتاب» مورخ پنجم شهریور ماه به سرمایه گذار تحویل تا نسبت به تجهیز كارگاه و شروع عملیات آماده سازی اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار