معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال نمایشگاه پائیزه در کرمانشاه نداریم، از جایگزینی این نمایشگاه با جشنواره «بوی ماه مهر» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 07 September 2015
هاشم پیراینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: نمایشگاه فروش پائیزه‌ای که هر سال در استان داشتیم، امسال برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به‌جای این نمایشگاه، فروش فوق‌العاده را در سطح فروشگاه‌های بزرگ و واحدهای صنفی برگزار می‌کنیم، اضافه کرد: در این فروش فوق‌العاده کالاها با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌ها برای معرفی واحدهای صنفی متقاضی حضور در این فروش فوق‌العاده انجام شده است که طی روزهای آینده این واحدها مشخص می‌شود.

پیراینده تعداد فروشگاه‌های بزرگی که برای حضور در فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند را 13 فروشگاه اعلام کرد و گفت: تعدادی از واحدهای صنفی نیز برای شرکت درخواست داده‌اند.

وی از برگزاری جشنواره «بوی ماه مهر» توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: در این جشنواره کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال سعی شده که نمایندگی‌های فروش و کارخانجات در این جشنواره کالاهای خود را ارائه دهند که به همین دلیل قیمت‌ کالاها نسبت به سال‌های گذشته بهتر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار