حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:
دادستان کل کشور با بیان اینکه کوتاهی‌های مکرری از قبل در مسئله میزان شده است، گفت: بی‌تقصیرترین افراد در ماجرای میزان، مردم هستند خصوصا افرادی که مبلغ اندکی گذاشتند مثلا فرش زیرپایش را فردی فرخته است!
کد خبر: ۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: کمیسیون هایی درباره موسسه میزان در دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است و در برخی از جلسات نمایندگان دادستان کل کشور هم حضور دارند.
وی تصریح کرد: در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دغدغه دادستان و رئیس کل دادگستری استان و قضات این است که سهام مردم محفوظ بماند و از بین نرود و بشود با ساز و کارهایی سهام مردم محفوظ بماند.

رئیسی اظهار کرد: موسسه میزان در حال انتقال به بانک صادرات است تا این بانک بتواند مطالبات مردم را بپردازد و در این گونه پرونده ها تلاش بر این است که درعین رسیدگی به تخلفات، سهام مردم محفوظ بماند.


دادستان کل کشور با اشاره به مشکلات بوجود آمده در خصوص این پرونده ها برای مردم تاکید کرد: دولت و دستگاه قضایی بسیج شده اند تا گره این پرونده ها باز شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: در این پرونده ها از قبل کوتاهی شده است و بی تقصیر ترین افراد در این پرونده ها ، مردم هستند و ابتدا باید تلاش شود تا حقوق و سهام مردم حفظ شود و سپس با متخلفان برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ازروزی که گفتندمیزان با صادرات ادغام شدهشت ماه می گذرد وهیچ اتفاقی نیفتادامروزکه می گویند میزان در حال انتقال به صادرات است بایستی دیدکه.................
سپرده گذلر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مستحضر هستید علت استقبال بسیار گسترده مردم نسبت به سایر موسسات مالی برای سپرده گذاری در موسسه میزان ، فقط اعتماد به صاحبان این موسسه یعنی قضات و کارکنان دادگستری و آرم معروف آن بود وگرنه بعضی از موسسات از میزان بیشتر سود می دادند . مردم فکر می کردند کسانی که یک عمر برای احقاق حق و عدالت کار کرده اند . بسیار معتمد هستند . اما متاسفانه الان فکر سپرده گذاران مال باخته چیز دیگری است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار