مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: تطبیق شرایط زندگی با کرونا نیاز به فرهنگ سازی و آموزش های مستمر دارد.
کد خبر: ۹۰۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 06 October 2020

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید بر فرهنگ سازی جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهد گسترش شیوع کرونا در بین هموطنان هستیم مهمترین کار توجه به حوزه فرهنگی می باشد. زندگی با کرونا موضوعی گریز ناپذیر است و باید ضمن کار و زندگی خود را با این شرایط وقف دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: اینکه از مردم بخواهیم کار و زندگی خود را تعطیل کنند امکانپذیر نیست چون زمان پایان این بیماری مشخص نیست و مردم با توجه به مشکلات زندگی باید به فعالیت و تلاش خود ادامه دهند.

عبدالمالکی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق گفته متخصصین، زندگی با کرونا و تطبیق شرایط با آن نیاز به آموزش و فرهنگ سازی به طور مستمر و جدی دارد. افراد باید یاد بگیرند که با رعایت موارد بهداشتی توصیه شده به خود و دیگران احترام بگذارند.

وی افزود: مهار کرونا مستلزم همکاری، همیاری و مشارکت افراد جامعه با مسئولین ذیربط می باشد و بی شک همکاری متقابل جامعه را به سمت نتایج مطلوب سوق خواهد داد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: فرهنگ سازی و سرمایه گذاری های صحیح و کارشناسی شده در جهت مدیریت شرایط کنونی و سازگاری با چنین موقعیت هایی می تواند برای کمک به مردم موثر باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اقدامات موفق شهرداری در زمینه مقابله با کرونا اظهار داشت: از اوایل شیوع کرونا تاکنون با ارائه و اجرای برنامه های مختلف در جهت آگاه سازی برای ایمنی خانواده ها تلاش کرده ایم.

عبدالمالکی در پایان گفت: با درک این موقعیت خود را با شرایط پیش آمده وفق دهیم و با آگاهی نسبت به سلامتی خود و خانواده، با رعایت موارد توصیه شده اعم از استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از ترددهای غیرضروری به سمت وضعیت بهتر حرکت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار