معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان فارابی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲۰۰ تخت این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 07 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،دکتر «بهمن روشنی»افزود: بخش روانپزشکی زنان بیمارستان فارابی به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافت و عملا بخش روانپزشکی زنان در این مرکز وجود ندارد و کلا به بیماران کووید اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: با اختصاص حدود ۴۸ تخت دیگر به بیماران کووید، ظرفیت تخت‌های بیمارستان فارابی به ۱۸۰ تخت افزایش یافت.

او گفت: اکنون در بیمارستان فارابی چهار بخش کووید و ۲ بخش آی‌سی‌یو وجود دارد که با اضافه شدن یک بخش آی‌سی‌یو دیگر که در حال راه اندازی است تعداد تخت‌های بستری به حدود ۲۰۰ تخت می‌رسد.

روشنی اضافه کرد: در بیمارستان فارابی اکنون بخش مردان یک و دو، روانپزشکی و اورژانس روانپزشکی مردان همچنان دایر است.

او از اساتید گروه روانپزشکی که از آغاز تصمیم اختصاص بخش هایی از بیمارستان فارابی به کووید۱۹ همکاری خوبی داشتند، قدردانی کرد.

اکنون ۲ بیمارستان گلستان و ارابی در کلانشهر کرمانشاه به صورت تخصصی به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

۵۰۴کرونایی بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

«محمدی محمدی » افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶هزار و ۱۹۵ نفر رسید.

به گفته او اکنون ۵۰۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را سه نفر اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۲ نفر در شهرستان روانسر و یک نفر نیز در شهرستان هرسین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۶۴ نفر رسید.

محمدی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۳هزار و ۷۷۹ نفر بستری و ۱۲هزا و ۶۱۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

به گفته وی همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار