شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد اعلام آمادگی می‌کند که تمام ملزومات و متعلقات لازم به تامین برنامه‌های مشهد 2017 را برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی فراهم سازد .
کد خبر: ۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 08 September 2015
شهردار مشهد گفت: موضوع مشهد 2017 بزرگترین موضوع فرهنگی در ایران اسلامی است که می تواند سهم بیشترین برنامه های تلویزیونی در ایران باشد.

Image result for ‫شهردار مشهد‬‎
سید صولت مرتضوی در جریان دیدار مشترک با معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: رسانه ملی را متعلق به صدا و سیما نمی‌دانیم بلکه نعمتی سراسر در خدمت مردم ایران است.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد اعلام آمادگی می‌کند که تمام ملزومات و متعلقات لازم به تامین برنامه‌های مشهد 2017 را برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی فراهم سازد به نحوی که این روابط دو طرفه و تاثیرگذار در خصوص گفتمان ملی این محور مثبت ارزیابی شود.
مرتضوی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دیگر دستگاه‌های مسوول در حوزه مشهد 2017 توان و بضاعت مالی آنچنانی ندارند که به صورت جدی وارد این موضوع شوند به همین منظور شهرداری مشهد با تمام قوا وارد این موضوع شده و دست رسانه ملی را به منظور همکاری ویژه می‌فشارد.
شهردار مشهد یادآور شد: هم‌اکنون اکثر مسلمانان جهان، ایران را با نام امام رضا(ع) می‌شناسند و از این ظرفیت باید به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و صدای اسلام ناب محمدی را به تمام جهانیان رساند.
وی افزود: مشهد می‌تواند قطب گردشگری کرامت باشد و نمونه فیلم «کلید اسرار» که در ترکیه ساخته می‌شود را بومی‌سازی کنیم و از کرامات حضرت رضا(ع) در مشهد بسازیم و به تمام جهان ارائه نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار