بیست وسومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان باحضور برند‌های برتر کشور در اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 04 November 2020

مجری برگزاری این نمایشگاه ملی گفت: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌ها و برند‌های معتبری از ۱۰ استان کشور ازجمله اصفهان، فارس، تهران آخرین دستاورد‌های تولیدی خود شامل سنگ، آجر، دیواره‌های بتنی، صنایع آهنی، هوشمندسازی ساختمان، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، ورق‌های آلومینیومی، چینی بهداشتی، مواد شیمیایی مرتبط با ساختمان، لوله و اتصالات، عایق‌های صوتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مشاوره و طراحی ساختمان به ویژه حوزه دکوراسیون داخلی را عرضه کردند.
علیرضا آموخته افزود: این نمایشگاه می‌تواند زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در سطح وسیعی از اصفهان و منطقه مرکزی کشور فراهم آورد؛ بر همین اساس، نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان نیز امسال با رویکرد حفظ تولید و صادرات و با تاکید بر اشتغالزایی بیشتر همگام با افزایش تولیدات داخلی برگزار می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه شرایطی را فراهم آورد که علاقمندان و فعالان این حوزه با انواع خدمات، تکنولوژی‌های روز و سازه‌ها و محصولات نوین حوزه ساختمانی آشنا شوند.
بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تا ۱۷ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آبان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار