رئيس کل دادگستري خراسان رضوي از کاهش 45 هزاري موجودي پرونده ها و بازدید از 98 درصدحوزه هاي قضايي خراسان رضوی در یکسال اخیر، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 09 September 2015

حجت الاسلام والمسلمين دکتر "علي مظفري" با اشاره به تحولات به وجود آمده در مجموعه قضايي استان در يک سال اخير گفت: جا دارد از تلاش تمامي همکاران محترم قضايي و اداري که در اين مدت با تمام توان در خدمت اهداف ترسيم شده سازماني قرار داشتند و موجب تحولات بزرگي در راستاي تسهيل دسترسي مراجعان محترم به دستگاه قضايي شدند، صميمانه تقدير و تشکر کنم.

وي افزود: براساس بررسي هاي انجام شده تحولات گسترده اي در ساحت هاي مختلف مورد نياز آغاز و  اين روند موجب افزايش رضايتمندي مردم  استان از مجموعه قضايي شده است و در کنار آن قضات و کارمندان  نيز علاوه بر اظهار رضايتمندي از تحولات ايجاد شده در سطوح مختلف با روحيه بسيار بالا و بانشاط به ارائه خدمات و انجام وظيفه مي پردازند.

وي برقراري ارتباط مستمر با آحاد جامعه توسط مديريت و مسئولان قضايي را يکي از مهم ترين برنامه هاي دادگستري استان دانست و افزود: براساس يک سنت حسنه تلاش کرديم تا در نشست هاي رودررو با مراجعان ، بدون هرگونه واسطه اي مشکلات و صحبت هاي ارباب رجوع را بشنويم و اقدامات قانوني لازم را انجام دهيم.

وي خاطر نشان کرد: برهمين اساس ملاقات هاي عمومي مسئولان قضايي از جمله رئيس کل در روزهاي دوشنبه هر هفته و به صورت منظم برگزار مي شود که اميدواريم رضايت خداوند متعال و مردم شريف را به دنبال داشته باشد. 

مظفري  ياد آور شد: يکي ديگر از برنامه هاي ستاد دادگستري، انجام بازديد از حوزه هاي قضايي استان بوده که برهمين اساس حدود 98 درصدحوزه هاي قضايي طي مدت اخير مورد بازديد مستقيم مسئولان قرار گرفته است. در جريان اين بازديدها و در کنار ديدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان ها و ساير مسئولان ، عملکرد تمامي بخش هاي دادسرا، دادگاه و شوراهاي حل اختلاف به دقت مورد بررسي تيم بازرسي کننده قرار مي گيرد که همين موارد مبناي عمل در تصميم گيري ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
آیا پرونده پدیده شاندیز و موسسه میزان هم جزء همان رضایتمندیهاست ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار