حسن سعدالدین:
 به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان بابیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات مورد تاکید است، گفت: ورود مراجعان بدون ماسک به ادارات استان باید ممنوع شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 10 November 2020

انتقاد از پیش‌دستی در بازگشایی برخی واحدهای صنفی سمنان/ضرورت دورکاری  کارکنان مسن‌تر و بیمار - ایسنا

حسن سعد الدین بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان به میزبانی سالن کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ورود مراجعان بدون ماسک به ادارات استان سمنان باید کاملاً ممنوع شود، ابراز داشت: تاکید بر اجرای پروتکل‌های ارسالی و نظارت‌ها در این خصوص می‌تواند در پیشگیری از شیوع کرونا مؤثر باشد.

وی بابیان اینکه از قوانین موجود برای دورکاری پرسنل به خصوص افراد در معرض خطر باید استفاده شود، ابراز داشت: تشکیل گروه مجازی برای تبادل تجربیات در سازمان‌ها و ادارات و انتقال تجربیات و ارائه آموزش‌های لازم در این خصوص می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

حسن سعدالدین ضمن بیان اینکه پرسنلی که دچار بیماری کرونا شدند باید خدمات مالی و روانی لازم را دریافت کنند، افزود: برای بهبود کامل، توجه پرسنل ادارات به رعایت قوانین و مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، عدم خروج از منزل حتی‌المقدور مورد تاکید است.

سعدالدین بابیان اینکه آموزش‌های مستمر برای خانواده‌ها با استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی مجازی ضروری است، در ادامه تصریح کرد: عدم تعطیلی ارائه خدمات و ضرورت تغییر فرآیندها برای ارائه خدمات الکترونیک باید مورد توجه مدیران مربوط واقع شود.

وی بابیان اینکه غربالگری و شناسایی افراد در معرض و مشکوک به بیماری و پیشگیری‌های لازم در پیشگیری می‌تواند نقش مهم ایفا کند، افزود: برگزاری جلسات حضوری، همایش‌ها و تجمعات اداری و خانوادگی و همچنین اسکان در مهمانسراهای ادارات و فضاهای ورزشی و تفریحی ممنوع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار