حسین خوش اقبال خبر داد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حادثه سرقت خشونت بار هفته گذشته در کرمانشاه تاکید کرد: نباید گذاشت که اعتماد و اطمینان جامعه نسبت به تامین امنیت خدشه دار شود چرا که ناامنی روانی راه توسعه استان را ناهموار می کند.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 07 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حسین خوش اقبال در جلسه کمیسیون سرقت استان با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی، پشتیبانی دستگاه قضایی و مجموعه نیروهای حافظ امنیت در استان گفت: نتیجه زحمات و تلاشهای فراوانی که انجام شده باید امنیت روانی و اطمینان عمومی به وجود حاکمیت قانون باشد از این رو تقویت احساس امنیت ضرورت دارد.
 
وی با بیان اینکه احساس ناامنی، زیانی به مراتب بیشتر از خود ناامنی دارد افزود:انتظار می رود که در موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت با بهره گیری از سرمایه ها و ظرفیت های اجتماعی، هم اندیشی دانشگاهها و رسانه ها،با اهتمام بیشتری دنبال شود.
 
معاون استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از تصاویر مربوط به سرقت همراه با خشونت که هفته گذشته روی داد گفت: این اتفاق با مرام و منش پهلوانی و خصوصیت غیرتمندی کرمانشاهیان منافات داشته و موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شده است.
 
 خوش اقبال تصریح کرد: ما مسئول تامین امنیت روانی مردم هستیم  و مردم از ما توقع برخورد جدی تر و سریع تری در قبال این حوادث را دارند و اطلاع رسانی بموقع و سریع را طلب می کنند.
 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به انتشار ویدئویی از سرقت دیگر در استان اظهار داشت:تصاویر این ویدئو به وضوح گویاست که مربوط به کرمانشاه نیست اما در فضای مجازی بنام استان منتشر شده از این رو از مردم تقاضا داریم اخبار را  از مبادی و کانالهای رسمی دریافت کنند.
 
وی افزود:اثر انتشار و دامن زدن به اخبار منفی موجب فراری دادن سرمایه گذارها می شود و روند توسعه استان را ناهموار می کند.

خوش اقبال تصریح کرد: با توجه شرایط روانی جامعه که از شرایط بیماری کرونا و تنگناهای اقتصادی ناشی می شود می طلبد با همفکری و اقناع سازی علما، دانشگاهیان و رسانه ها امنیت روانی مردم را تقویت شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار