امام جمعه آبدانان گفت: آیت‌الله یزدی ازمصادیق مشعل هدایت درزمان فتنه بودندو در دفاع از ولایت و آرمان های نظام عمارگونه وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد سوری با اشاره به درگذشت ایت الله یزدی گفت: آیت‌الله یزدی ازمصادیق مشعل هدایت درزمان فتنه بودندو در دفاع از ولایت و آرمان های نظام عمارگونه وارد میدان شدند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که برخی از خواص روزه سکوت گرفته بودند ایشان ازهمه چیز به خاطر نظام و ولایت گذشتند،افزود:آیت الله یزدی درآن زمان نشان دادکه یک عالم آگاه ،پارسا ، انقلابی و با بصیرت چه فضیلتی نسبت به دیگران دارند.

امام جمعه آبدانان اظهار کرد:وی ازجمله کسانی بودندکه با صراحت درهمان روزهای اولیه فتنه، حرکت فتنه گران را با صراحت وشجاعت محکوم کردند.

حجت السلام سوری تاکید کرد: وقتی سران فتنه دنبال باج خواهی با رمز تقلب از نظام بودند ایشان فرمودند موسوی جوهره خودش را نشان داد و نظام موظف نیست درمورد انتخابات او را قانع کند.

وی به موضع ایشان در زمانیکه برخی خواص وساکتین فتنه به آقا نامه سرگشاده نوشتند اشاره و گفت: در زمان فتنه همچون عمار در دفاع از نظام و ولایت با تمام قامت مقاومت،ایستادگی و روشنگری کردند و هر زمان لازم بودبا ایثارگری و بصیرت واردمی شدند.

سوری در پایان اظهار داشت:خلاء وجودی این عالم پارسا و با بصیرت و با تقوا را خدمت امام عصر (عج) ونائب برحقش امام خامنه ای(دامت برکات) و مام ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم و علو درجات و حشر با معصومین علیهم السلام رابرای ایشان ازپروردگارعالم مسألت دارم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار