طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۹۹ جمعیت هلال احمر استان قزوین با مشارکت ۱۰۵ نجاتگر و امدادگر آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 14 December 2020

حکمت اله هاشمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: آغاز طرح ملی زمستانه جمعیت هلال احمر در استان قزوینجمعیت هلال احمر استان قزوین با ۱۵ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای، یک پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان، ۸ پایگاه امداد و نجات موقت و ۱۰۵ نجاتگر و امدادگر به صورت شبانه روزی، در "طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۹۹" به آسیب دیدگان و در راه ماندگان خدمات ارائه خواهند داد.

هاشمی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر با تمام توان و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات خود آماده امدادرسانی به هموطنان عزیز خواهند بود و در صورت نیاز به امداد و نجات، آسیب دیدگان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با سامانه بین المللی ندای امداد ۱۱۲ تماس گرفته و درخواست کمک کنند، تا نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمترین زمان ممکن به کمک آنان بشتابند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه گفت : طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۹۹ به مدت سه ماه و تا تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

رزمایش طرح زمستانه سازمان‌های امدادی و ترافیکی استان قزوین با مشارکت و همکاری هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار