سرمربی تیم فوتسال فردوس قم جوانی و کم تجربگی در زدن ضربات آخر را یکی از عوامل عدم کسب پیروزی در مقابل تیم مدعی کراپ ذکر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 17 December 2020

به گزارش تابناک قم، حسین صبوری پس از تساوی شب گذشته نماینده قم در مقابل کراپ الوند گفت:  بازی بسیار ‌پرفشار و درگیرانه بود ولی ما نیز انتظار چنین بازی را داشتیم چرا که کراپ بازیکنان شناخته شده و خوبی داشت و قطعا برای پیروزی پای در زمین گذاشته بودند.

وی افزود: اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر عجله نمی‌کردند و دقت بیشتری داشتند ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی با این حال از متوقف کردن کراپ در قم خوشحالیم و باید از تلاش بچه ها که تا ثانیه آخر بازی دست از این تلاش برنداشتند تشکر کنم.

صبوری در ادامه با اشاره به ادامه فصل عنوان کرد: امیدوارم در ادامه فصل نیز بتوانیم مانند امروز بازی های خوبی ارائه بدهیم از آبروی فوتسال استان قم در کشور دفاع کنیم.

وی افزود: جوانگرایی یک امتیاز مثبت و یک امتیاز منفی دارد؛ امتیاز منفی جوانگرایی کم تجربگی بازیکنان جوان است اما امتیاز مثبت این موضوع دوندگی و تلاش بازیکنان تا آخرین لحظه بازی است که خوشبختانه امروز در ثانیه های پایانی این اتفاق برای ما افتاد و تلاش بچه ها منجر شد که بازی باخته را با دو گل در دقیقه آخر به تساوی بکشانیم.

سرمربی فردوس قم ادامه داد: جوانان تیم ما روز به روز بهتر می‌شوند و این جوانان آینده فوتسال قم هستند که امیدواریم جای بزرگان گذشته فوتسال استان قم را به خوبی پر کنند.

وی در خصوص بازی بعدی تیم فردوس افزود: تیم گیتی پسند تیم بسیار پر مهره ای است و برای قهرمانی بسته شده اما ما ناامید نیستیم و با تمام توان برای گرفتن امتیاز به اصفهان می‌رویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار