مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۵۰۰ تن کالا در استان ایلام جابجا شده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 19 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، نورالله دلخواه اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری یک و نیم میلیون کالا در سطح این استان جابجا شده است.

وی تصریح کرد: این میزان کالای جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

دلخواه عنوان کرد: به دلیل شیوع کرونا و اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ابلاغی، ایلام همچون سایر استان‌های کشور با کاهش ۷۰ درصدی تردد مسافر همراه بود و این امر مهم سبب خسارت چشمگیری به بخش ناوگان حمل و نقل شده است.

وی گفت: سه هزار و ۴۸۶ نفر معادل ۸۳ درصد از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تسهیلات کروناشامل ۶ و ۱۲ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

هشت نقطه حادثه خیز در ایلام حذف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: این اداره کل به منظور رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان ایلام، ۲۴ نقطه حادثه خیز ابلاغی در مدت پنج سال رفع خواهد شد و تاکنون نیز هشت نقطه از این نقاط حادثه خیز در استان ایلام حذف و اصلاح شده است.

وی در ادامه از آغاز طرح راهداری زمستانی جاده‌ای استان از ۲۲ آذرماه خبر داد و گفت: این طرح با ۳۲ گروه عملیاتی از عوامل به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

دلخواه اضافه کرد: ایلام همزمان با سایر استان‌های کشور کار هوشمند سازی جاده‌ها را به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی و توسعه دوربین‌های تردد شمار نظارتی و ثبت تخلفات را در دستور کار قرار داده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار