فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به منظور اتقا آموزش و امداد رسانی سریع و به موقع و در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و استانداری کرمانشاه، در ماه‌های آتی ۳۱۸ خانه هلال در روستا‌های اقماری استان به بهره برداری میرسد.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 January 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هدف از ایجاد خانه های هلال این است که بتوانیم در روستاهای اقماری در هنگام بروز حوادث در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات لازم را از طریق خود مردم تا زمان رسیدن نیروهای امدادی اصلی، به حادثه دیدگان ارائه دهیم که در این راستا تجهیزات امدادی در حد اولیه مانند چادر امدادی به تعداد محدود و اقلام ۷۲ ساعته در اختیار مسئولین خانه های هلال قرار میگیرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که توسط خانه های هلال قابل انجام است آموزشهایی است که در خصوص نحوه امداد و نجات و کمکهای اولیه برای مواقع بحران مورد نیار است که به عموم مردم اعم از کودک ، بزرگسال و افراد مسن ارائه می شود و در حال حاضر این آموزشها در ۱۰۸ خانه هلال که در چند ماه اخیر افتتاح گردیده اند صورت گرفته است .

این مسئول هدف کلی این خانه ها را ارتقا آموزش و رساندن مردم به این باور که می توانند خود امدادی و دگر امدادی به همنوعان را تا رسیدن نیروهای امدادی انجام دهند، دانست.

معتمدی در پایان تاکید کرد : از دیگر اقداماتی که از طریق خانه های هلال در ماههای اخیر انجام پذیرفته است توزیع حدود ۲۰ هزار ماسک رایگان در مناطق حاشیه نشین شهرستان کرمانشاه بوده است ، این ماسکهای رایگان توسط خیرین محترم خریداری و جهت توزیع در اختیار جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه قرار گرفته بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار