فرماندار نیشابور خبر داد:
فرماندار نیشابور گفت: پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور با عنوان «بینالود» از 24 تا 27 شهریور ماه جاری در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 12 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، غلامحسین مظفری اظهار کرد: برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بینالود نقطه عطفی برای توجه به شهر نیشابور است چرا که این ابرشهر با وجود سابقه و پیشینه تاریخی و حضور دانشمندان و ادبای مختلف می‌تواند یک‌ قطب فرهنگی باشد و علاوه بر این هنرمندان بسیاری در نیشابور حضور دارند که در حال حاضر در سینمای کشور به موفقیت رسیده‌اند.

فرماندار نیشابور در ارتباط با بخش عکس پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان « بینالود» خاطرنشان کرد: از بین 341 قطعه عکس ارسال‌ شده به دبیرخانه جشنواره، 71 قطعه عکس در قالب 42 تک عکس و پنج مجموعه عکس از 33 عکاس برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب شدند.

مظفری در ارتباط با بخش فیلم این جشنواره یادآور شد: از بین 361 فیلم کوتاه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 55 فیلم کوتاه و از بین 265 فیلم‌نامه ارسال‌ شده به دبیرخانه جشنواره 13 فیلم‌نامه برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب شدند.

وی بیان کرد: پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «بینالود» در پردیس سینمایی شهر فیروزه و فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می‌شود.

فرماندار نیشابور عنوان کرد: نیشابور مفتخر است که با همه امکاناتش و همدلی و همکاری خوب مردم و مسئولان میزبان خوبی برای هنرمندان شرکت‌کننده در پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «بینالود» از استان‌های تهران، همدان، مازندران، گیلان، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار