مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای هشتمین بار، امسال نیز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه میزبان سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 30 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، بهرام فاضلی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اظهار داشت: امسال نیز در کنار تهران، بسیاری استان‌های کشور میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند و کرمانشاه نیز برای هشتمین بار، میزبان این جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مانند دوره‌های پیشین جشنواره، دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه محل اکران فیلم‌های این جشنواره خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تعداد و عنوان فیلم‌های اکران شده جشنواره در استان، گفت: در این دوره ۱۶ فیلم جشنواره در استان برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه فروش بلیت‌های این جشنواره نیز، گفت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده، شیوه فروش بلیت به صورت آنلاین خواهد بود.

فاضلی درباره چگونگی اعمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد بلیت‌های عرضه شده برای هر فیلم محدود خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار