با همت خیران سلامت؛
تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو‌ها پروژه این شهرستان در سفر امروز استاندار به این شهرستان با اعتباری افزون بر ۶۸ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 01 February 2021

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌هایی با اعتبار 68 میلیارد تومان در مهدیشهر

به گزارش تابناک سمنان فرماندار مهدیشهر در آیین افتتاح متمرکز این پروژه ها اظهار کرد: در دهه فجر امسال طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی ، سرمایه گذاری و .. با اعتبار بیش از 68 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان مهدیشهر به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود. 

وی از افتتاح نمادین یک پروژه حوزه سلامت با حضور استاندار سمنان و رئیس علوم پزشکی استان خبر داد و اضافه کرد: مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور در زمینی به وسعت ۵۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان افتتاح شد که این پروژه ۲۵هزار نفر از جمعیت شهرستان را تحت پوشش قرار خواهد داد. 

 عبدالرضا میقانی ادامه داد: همچنین در طول دهه فجر امسال، عملیات آغاز ساخت سه پروژه ی عمرانی با اعتبار 4.5 میلیارد تومان و یک پروژه ی سرمایه گذاری اقتصادی در بخش گردشگری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی آغاز خواهد شد. 

میقانی همچنین افزود: در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۹۹، مجموعا ۴۲ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان مهدیشهر با حضور استاندار و به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

میقانی ادامه داد: مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور مهدیشهر به همت خانواده محترم خیران سلامت کی پور ، فردوسی و باقری پور به فرجام رسیده است.‌

دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان نیز گفت: مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور یکی از مراکز جدیدالاحداث شهرستان مهدیشهر است که با مشارکت خیران محترم شهرستان و تکمیل اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری رسیده است.‌

وی با تقدیر از خانواده خیّران کی پور، فردوسی و باقری پور که این مرکز به همت آنها به بهره برداری رسیده افزود: امیدوارم ایجاد این مرکز زمینه ای را برای سلامت و صحت بیش از پیش جمعیت تحت پوشش فراهم آورد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار