رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با گذر امواج ناپایدار شاهد بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب استان و بارش پراکنده همراه با وزش باد نسبتاً شدید در سایر مناطق استان اصفهان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 03 February 2021

فاطمه‌زهرا سیدان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم الگوهای جوی پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر روز جمعه است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری، در برخی از ساعات گاهی افزایش ابر و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان  و مناطق صنعتی استان خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه همشهریان حتی‌الامکان از تردد غیرضروری در محیط باز شهری خودداری کنند، گفت: از روز جمعه به تدریج شاهد افزایش وزش باد خواهیم بود که وزش باد می‌تواند تا اواسط روز شنبه به تدریج از غلظت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان بکاهد.

سیدان ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با گذر امواج ناپایدار شاهد بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب استان و بارش پراکنده همراه با وزش باد نسبتاً شدید در سایر مناطق استان اصفهان خواهیم بود.

 رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان ۱۷ و کمینه فردا منفی ۲ درجه و گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۱۹ و بوئین میان دشت با منفی ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار