فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از برگزاری بیش از 400 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 13 September 2015
امین‌الله مظلوم در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در سبزوار با اشاره به برگزاری بیش از 400 عنوان برنامه در این هفته اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش‌های فرهنگی، علمی، نظامی و سیاسی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها شامل برگزاری انواع مسابقات ورزشی، برگزاری نهضت‌های روشنگری، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، استقرار ایستگاه‌های ترویج ایثار و شهادت در مدارس و سطح شهرستان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

مظلوم با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم 10 کمیته در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین انتظار ما از مسئولان این کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی این است که پای کار باشند و ستاد هفته دفاع مقدس را همراهی کنند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس با وجود فراز و نشیب‌هایی که داشت سبب شد تا فرهنگ پایداری به عنوان یک فرهنگ غنی و کاربردی در گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اثر مهم این فرهنگ امروز تحقق بیداری‌های اسلامی در سراسر کشورهای منطقه است، عنوان کرد: امروز فرزندان و نسل‌های مختلف انقلاب حق دارند که درباره تاریخ دفاع مقدس بدانند و از این طرف دشمنان قسم خورده کشور را بشناسند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار