از ۱۰ سال تا ۲۱ ماه حبس؛
تابناک سمنان: محمد شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از صدور حکم دامن‌گیر مدیرکل سابق محیط زیست استان در دادگاه خبر داد و گفت: وی به ۱۰ سال زندان محکوم شده است.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 13 February 2021

Image result for حبس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادسرای مرکز استان سمنان، با بیان اینکه نخستین کیفرخواست ترک فعل مدیران استان سمنان صادر شد، ابراز کرد: در راستای اجرای دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضائیه مبنی بر ورود دستگاه قضائی به ترک فعل مسئولان و مدیران، توجه ویژه به این امر در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

محمد شریف ابراهیمی با بیان اینکه مسئولان استان در انجام وظایف خود اهتمام ویژه داشته و نظارت‌های خود را بر انجام امورات مربوطه و عوامل زیرمجموعه بیشتر کنند، ابراز کرد: برخورد قضائی در زمینه ترک فعل مسئولان مورد توجه دستگاه قضائی است.

ابراهیمی با بیان اینکه در خصوص چهار نفر از مدیران استان که برخی از آن‌ها مدیران ارشد استان سمنان نیز محسوب می‌شوند و عدم نظارت و ترک فعل آن‌ها موجب تضییع اموال دولتی شده بود، کیفر خواست صادر شد، افزود: پرونده این افراد برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: در خصوص پرونده متشکله در مورد مدیرکل سابق محیط زیست استان دادنامه قطعی صادر که در آن علاوه بر سایر مجازات‌ها مدیرکل به ۱۰ سال حبس، معاون وقت وی به پنج سال حبس و سایر افراد دخیل در پرونده به ۲۰ و ۲۱ ماه حبس محکوم شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار