فرماندار بوشهر مطرح کرد؛
ابراهیمی بیان کرد: سعی شود در مسیر اعتدال برنامه‌ریزی و مراسم اجرا شود و از افراط و تفریط پرهیز شود تا جوانان دل‌زده نشوند و خیرات و برکات این مراسم به جوانان برسد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر،فرماندار بوشهر گفت:همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح شهرستان بوشهر برگزارمی‌شود که جوانان مجری و برنامه‌ساز مراسم این ایام هستند.
 
 حسن ابراهیمی در نشست برنامه‌ریزی جشن‌های ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ماهر چه داریم از امامت وولایت است و همه باید تلاش کنیم که در عمل ثابت کنیم که پیرو ولایت و امامت هستیم.
 
وی با بیان اینکه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه امامت و ولایت تصریح کرد: تقارن امامت و ولایت با هفته دفاع مقدس اتفاق مبارکی است چراکه هفته دفاع مقدس شناسنامه مردم و نظام اسلامی ایران در دفاع از ولایت و نظام است که ازاین نظر دارای اهمیت بالایی است.
 
فرماندار بوشهر، با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم عید سعید غدیر خم در شهرستان بوشهر بیان کرد: مراسم عید سعید غدیر خم در شهرستان بوشهر هر سال با شکوه خاصی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
 
ابراهیمی با بیان اینکه تقویت بنیه دینی ومذهبی جوانان آنان را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد تصریح کرد: درحال حاضر جوانان ما در معرض خطر و انواع آسیب‌های اجتماعی طراحی شده دشمنان به ویژه استکبار جهانی هستند باید تلاش شود این برنامه‌‎ها بتواند خواسته‌های جوانان درحوزه دین و مذهب فراهم کند..
 
وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه جوانان دربرنامه‌های دینی مذهبی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح شهرستان بوشهر برگزارمی‌شود که جوانان مجری و برنامه‌ساز مراسم این ایام هستند.
 
فرماندار بوشهر، افزود: با تلاش شود این برنامه‌ها در قالب مراسم‌‎های متنوع و با کیفیت زمینه بیش از پیش جوانان با واقعه غدیر و امامت و ولایت آشنا کند.
 
ابراهیمی بیان کرد: سعی شود در مسیر اعتدال برنامه‌ریزی و مراسم اجرا شود و از افراط و تفریط پرهیز شود تا جوانان دل‌زده نشوند و خیرات و برکات این مراسم به جوانان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار