مدیر عامل باشگاه پارس جم جدایی سلمان تاجدار را از تیمش تایید کرد و از انتخاب سرمربی طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 15 September 2015
تابناک بوشهر: بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جم جدایی سلمان تاجدار را از تیمش تایید کرد و از انتخاب سرمربی طی 24 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر؛ وی اضافه کرد: تیم ما در اردوی کردان کرج روند بسیار خوبی داشت و حتی دو بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم.علی رغم قول و قرار هایی که با سلمان تاجدار داشتیم ،شنیده ام در تمرین دیروز پارسه وی معرفی شده! تاجدار در این مدت کوتاه مربی و انسان خوبی نشان داد اما قسمت نبود با وی ادامه دهیم.

رضاییان ادامه داد: تاجدار با تماس ها و پیامک هایی که داد ،نشانه اش این بود که دلش راضی به ماندن نیست.تا فردا هیئت مدیره تصمیم نهایی را خواهد گرفت وعصر سه شنبه  گزینه مورد نظر را معرفی خواهیم کرد.

وی در مورد جدایی خرمزی و حرف حدیث های بوجود امده هم گفت: خرمزی یک ماه بدون چشمداشت در این جا کار کرد که ازوی تشکر می کنم،شخص مهندس یوسفی تاکید ویژه ای بر روی انتخاب گزینه بومی داشت وحتی در خیلی موارد دست  خرمزی را باز گذاشتیم از جمله انتخاب دستیار..مبلغ دستمزد وی را تا جایی که می شد بالا بردیم اما امکان اینکه مبلغ را نسبت به سال گذشته مثلا 4برابر کنیم وجود نداشت و به نظر می رسید  خرمزی تمایلی به ماندن ندارد.

برخی شنیده ها حکایت از آن دارد مهدی پاشازاده گزینه جدی تیم پارس جنوبی برای مربیگری در لیگ دسته دو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار