با میزبانی پدیده‌ای‌ها
تیم پدیده در دربی امروز راه جالبی برای رقابت با سیاه‌جامگان ابومسلم پیش گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 15 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، در حالی که پدیده‌ای‌ها برای همه مسابقات خانگی خودشان در و دیوار شهر را از تبلیغ پر می‌کردند و از سرتاسر مشهد برای انتقال هواداران، تدارک اتوبوس می‌دیدند، اما برای این مسابقه در حالی که پدیده میزبان است، اما آن‌ها هیچ تبلیغاتی در سطح شهر انجام نداده و تدارک میزبانی ندیده‌اند.

این در حالی است که در بازی‌‎های کم‌اهمیت قبلی تمام شهر مملو از تبلیغاتی بود که مردم مشهد را به تماشای بازی «دلاورمردان پدیده» دعوت می‌کرد، اما حالا پدیده‌ای‌ها که خوب می‌دانند تعداد هواداران‌شان به نصف سیاه‌جامگان ابومسلم هم نمی‌رسد می‌دانند در صورت تبلیغات و دعوت تماشاگران برای تماشای این مسابقه، در حقیقت سیاه‌جامگانی‌ها را به ورزشگاه کشانده‌اند. بنابر این تصمیم گرفتند برای این مسابقه هیچ کار خاصی انجام ندهند تا اولین دربی مشهد پس از 7 سال در لیگ برتر در غربت کامل برگزار شود.

جلوگیری پدیده‌ای‌ها از حضور بیش از اندازه هواداران سیاه‌جامگان ابومسلم در ورزشگاه به همین‌جا ختم نشد و آن‌ها با رایزنی با هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان سهمیه عادی بلیط سیاه‌جامگان را از آن‌ها گرفتند تا به بهانه عدم تشنج در جایگاه ویژه، مدیران سیاه‌جامگان هم برای تماشای بازی بین تماشاگران عادی حاضر شوند.

از سوی مقابل سیاه‌جامگانی‌ها هم که مهمان این بازی هستند به گفته مدیرعامل‌شان برای خدشه دار نشدن میزبانی تیم همشهری تبلیغاتی انجام نداده تا مبادا این کار با واکنش منفی آن‌ها مواجه شود.

با تمام این‌‎ها سوال اینجاست چطور برای بازی به این مهمی که برای فوتبال شهرهایی مثل تبریز و اصفهان یک برگ برنده تمام‌عیار محسوب می‌شود، در شهر مشهد خبری نیست...



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار