رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وضعیت شهرستان آبدانان با یک هزار و ۹۰۸ ابتلا از زرد به وضعیت نارنجی کرونا تغییر یافت.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 24 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد کریمیان  اظهار داشت: ۱۷ مبتلای جدید در مراکز درماتی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۶۴ نفر افزایش یافت که یک مورد از آنها مربوط به آبدانان است.

وی افزود: ۹ مورد از بستری های جدید مربوط به دهلران، سه مورد ایوان، ۲ مورد ایلام، یک مورد دره شهر و یک مورد مربوط به چرداول است.

دکتر کریمیان با اشاره به افزایش تعداد بستری ها در استان گفت: دهلران و آبدانان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند و چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، شاهد تغییر وضعیت کل استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ ابتلا جدید کرونا در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۲۷ هزار و ۸۰ نفر رسید.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۵ هزار و ۴۳۲ نفر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۶۷۱ نفر افزایش یافت.

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل ها، ورود مسافران نوروزی، دورهمی ها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید افزایش ابتلا و بستری ها را بدنبال داشته است و در صورت ادامه شاهد پیک جدید کرونا در استان خواهیم بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار