بازگشت رویایی زلاتان به تیم ملی؛
کاپیتان ۳۹ ساله تیم ملی سوئد پس از دوری ۵ ساله‌اش از رقابت‌های ملی، در اوج آمادگی به میادین بازگشته و نقش پررنگی در موفقیت تیمش داشته است.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 29 March 2021

به گزارش تابناک سمنان بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی، شایعه‌ای بود که رنگ واقعیت به خود گرفت و حالا در دو بازی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر نیز زلاتان برای سوئدی‌ها به میدان رفته است؛ مهاجم آماده تیم میلان در تیم ملی هم فرم ایده‌آل خود را به اجرا گذاشت و توانسته بهترین بازیکن سوئد شناخته شود. چرا که او در بازی نخست مقابل گرجستان تک گل پیروزی بخش سوئدی‌ها را به شکلی جالب‌توجه و با پ پا ساخت.

 

 

شب گذشته زلاتان به مانند دیدار با گرجستان بار دیگر گلسازی کرد و این‌بار مقابل کوزوو برای آگوستینسون توپ را با پشت‌پای خود فرستاد تا گل اول سوئدی‌ها در شب پیروزی سه گله شاگردان اندرسون به ثمر برسد و در بازگشت به عرصه ملی، زلاتان در دو مسابقه دو پاس گل به ثبت رسانده باشد و سوئد به لطف درخشش کاپیتان خود بالاتر از اسپانیا در صدر گروه دوم مرحله انتخابی جام جهانی جای گرفته باشد.

 

 

 

 

جالب آن‌که زلاتان شب گذشته پس از گلزنی تیمش، به استقبال گلزن نرفت و آغوش خود را باز کرد تا آگوستینسون و دیگران بازیکنان تیم ملی سوئد به آغوش او بیایند و شادی پس از گل را این‌چنین اجرا کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار